bebeğim 5ay 15 günlük doktor tavsiyesiyle ekgıdaya minik adımlarla giriş yapmaya başladık. Ama gelin görün ki çocuğun düzeni alt üst oldu ek gıdadan mıdır? Yani alışmaya çalışmaktan falan mı ? Her bebekte oluyor mu çok şaşkınım şu aralar. Uyku düzeni değişti durmadan aç gibi davranıyor. Emziriyorum memede ağlıyor falan. Sizler neler yaşadınız. Nasıl geçti bu dönemleriniz. Bi yol gösterin