Yaklaşık 3 aylık bebeğim var. En başından beri biberon emzik kullandım sıkıntı yaşamadım. 15 günlükten bu yana arada mama veriyorum sütüm yetmiyor diye. Ama oğlum 3 gündür mamayı emmiyor. Emziriyorum emiyor aç yani ama biberonu ağzında oynuyor. Sizce neden?