IlkerKagan Merhabalar bebeğim 1 yaşında molfix 6 numara kullanıyorum şimdiye kadar da hep molfix kullandım hiç sorun yaşamadım 6 numara küçük gelmeye başladı sızdırıyor iz yapıyor yanları 7 numara bulamadım hangi marka bebek bezinin kalıbı daha büyüktür