Askim Kizlar bebeyim 1yas 9gunluk yurute 10addim felan atiyo yalniz sol bacagini ice dogru atiyo korkuyom ne yapmam lazim
Crazymomy Askim yürümeye yeni başladı ise geçici bir durumdur. ancak 3-4 ay geçtikten sonra hala içe basıyorsa sorun olarak görüyor doktorlar canım. ilk adım ayakkabısını da çok dikkatli seçmen işine yarayacaktır.. sevgiler
Askim Crazymomy yurumeye yeni baslamis daha doktoruna goturuyummu simdi yoksa bekleyim 2 hafta felan?
Crazymomy Askim bence çok erken sağlam basmaları için biraz zaman tanımak gerek. En azından 1 ay bekle. Ama tabi sen bilirsin yine de 🌸