RavenC eymenssmom evet çok nadir ağlamadan uyanıyor. Geceleri mutlaka ağlar gündüzleri ben yanındaysam ağlamıyır
Bellabells eymenssmom kaç aylık bebeğin canım. Benim de öyle.%90 ağlayarak uyanıyor. Hatta 95 de olabilir.normal değil mi bu durum
oglunasik1anne eymenssmom Valla canım 3 yaşında uyumaya giderken de ağlıyor geceleri uyanınca da ağlıyor 🤭 anlamış değilim . Hadi uyumaya giderken ağlamasını anlıyorum uyumak istemiyo ama uyanırken neden acaba 🤔
Birponciginanasi eymenssmom Uykuya dalarken sıkıntı yaşıyoruz bizde 🙃 Ama ayakta sallama işini sonlandırdım sanırım ondan 🙅
Ceydakoruc eymenssmom agu bugu sesler çıkarıyor yada Battaniyesiyle oynuyor sıkıldığında mırıldanıyor uyandığını öyle anlıyorum 4 buçuk aylık kızım🥰
Ygtali Uykuya geçince ağlıyor daha çok uyanınca sessiz sessiz beşikte oyalanıyor 😍 ama uykusu varsa minik bir canavar olabiliyo😅
Busra4242 eymenssmom 6 ay 10 günlük bebeğim bizde öyleyiz gece uyaninca aglamiyoda gündüz cok ağlıyo hep böyle mi gidecek merak ediyorum açıkçası 🙄