Edakykun 11 Nisan, da doğdu kızım sürekli huysuz ilgi bekliyor her şeyden çabuk sıkılıyor gazı da yoğun bir şekilde yaşıyoruz gazını çıkarıyor ama huysuz hep mız mız bu hep böyle mi devam edecek😔😔😔
oglunasik1anne Edakykun 19 nisan oğlum çabuk sıkılıyor hala oyle aşırı inatçı illa dediğinin olmasını istiyor
Pares Edakykun benim oğlumda 8 Nisa’n da doğdu hiç bişeyden memnun olmuyo sürekli ağlıyo inatçı çabuk sinirleniyo 🤦🏻♀️
MevNil Edakykun ben 29 yaşındayım 1 nisan doğumluyum valla inatçılık huysuzluk mızmızlık ne ararsan bende var🙈 bazı şeyler değşmiyor herhalde moral bozmak gibi olmasın 😂
oglunasik1anne Edakykun Bebekken de böyleydi hiç birseyini unutmadım hala ilk günkü gibi aklımda ☺️ mızmız di ama çok gaz sorunu yasamamistik
oglunasik1anne Edakykun Dua et canım benim . geçecek elbet bu gunler .❣️ Rabbim yokluklarini göstermesin yavrularımızın 🧿🙏
Pares Edakykun valla bende bilmiyorum şu an bile çok iş kesiyo ağlıyo tek başıma bakıyorum birde ailelerden uzaktayız çok yoruldum uyku yüzü zaten görmüyorum