Huzurum42 Kizlar merhaba dogum yapalı 13 gun oldu mecburi sezeryan oldum masa da kanamam durmadı icime balon gibi bir sey yerleştirdi dr 2 gun çıkardılar tamponlu falan sıvı koydular ve kan bosaldi sürekli...neyse eve geldim pek yatamadım 1 hafta sonra kontrole gittim odem oluşmuş ic kisimda disarda dikişlerde birşey yok dr enfeksiyon da olabilir dedi antibiyotik verdi.buarada hastahane de evde sürekli antibiyotik kullandım serumla verildi direk damardan verildi.agrim hic geçmiyor basina gelen var mı birazdan yine dr gidecem
Senammm Huzurum42 antibiyotigı hemen vermesi lazımdı 🙄taburcu recetesıne yazması lazımdı kan ve antibiyotik kullandım cıkar cıkmaz hastaneden
Egeninannesii Huzurum42 benim enfeksiyon kapmış iltihap vardı dikiş yerinden akmaya başlayınca öğrendim 5gun hastanede yattım tekrar spinal oldum normal dikiş atıldı umarım enfeksiyon değildir
Huzurum42 Senammm yazdi kullandim malesef yine devam ediyorum hastahanede yatarkende surekli kullandim
Senammm Deniz2961 bende hıç yaşamadım sırt agrısıdır beş agrısıdır cok sukur 🤲 doktorlarda mı hata var bılemedım 🤷
Deniz2961 Senammm bende hatta sezeryandan cıktım uyuslugum gcti hemen klktm yurdum hemsıre ler norml dogum yaptımi sanmsti
Senammm Deniz2961 ben uyusukken kalkmak ıstedım😂😂😂ekg de çarpıntı cıktı nabız düşmedi onu bekledim kac saat ondan sonra kalktm dınlene dınlene yurudum hep yoksa toparlanamıyo insan