Keremini 15 günlük bebeğime geçen günkü doktor kontrolünde baya gazlı olduğu tanısı konuldu ve doktor sap simplex e ek olarak nurse harvey i de önerdi. Kullanan ve yararlı olduğunu düşenden var mı ?
ENHA_17 Keremini bioagai bağırsak düzenleyici ile beraber 4 veya 5 ay kullandık Memnun kaldım içeriği temiz bir ilaç
Gulmrt Keremini incia huzurlu bebek yağını araştırın bir de damladan ziyade gazmasajı ve hareketleri işe yarar instada videoları var ayak altındaki karın noktalarına masaj da çok iyi
H12345 Bebeğim 35 günlük ben şuan için memnunum yani hala zorlanıyor ama yinede çıkarıyor bitkisel olduğu için icim rahat ediyor
Krgztuba Seerdaay ya bende biogai ye başladım ilk başta nurse harveys kullanıyodum ikisini aynı anda kullansam nasıl olur acaba siz nasıl kullanıyodunuz.?
hira5bugra- Keremini evet ben kullanıyorum oldukça memnunum keşke daha önce keşfetseydim dediğim gaz damlasın
Cerenece Keremini ben sab dan sonra doğal içerikli diye nurse kullanmak istedim ama hiçbir işe yaramadı saba geri döndüm
Ogullarinaasikanne Keremini biz biogaia ve nurse harveys colex surup ikisini birlikte kullanıyorum. ama biogaia en en güzeli gaz ilacı değil bağırsak düzenleyici ama müthiş işe yarıyor
Havva2323 Keremini zincoyu deneyin eğer işe yaramazsa ben bio gaia ve zincoyu beraber kullanıyotuz bebeğim öğle saatlerinde kesintisiz ağlardı elhamdülillah rahatladı
Aryemus_3 Keremini kullandım 1 aylıkken aşırı gazlı halende 2 aylik oldu bugün sap simplex başladım 4 gün önce bu daha iyi geldi ama her bebekte farklı etki ediyo damlalar deneyerek bileceksiniz geçmiş olsun
Seerdaay Krgztuba ben ikisini aynı anda kullanmadım ama farklı zamanlarda verilebilir herhalde.Ya da bunun cevabını kullanan biri versin😀
Ogullarinaasikanne Krgztuba sabah 9 bucuk da 5 damla biogaia veriyorum canım sabah öğle akşam da 1 tatlı kaşığı Nurse veriyorum.
Emin_e Keremini ben damlasini degil surubunu kullandim 1 hafta onceye kadar,faydasini gorduk cok şükür