Nenvarkuzum Premses- belki içe dönüklük olduğu içinde kısa görünüyor olabilir bizimki biraz içe dönük çünkü sanki ayakkabıyla düzelir gibi düşünüyorum inşallah öyle bişeydir sizinkide
Leman01 Premses- benim yeğenim o şekilde ama onun anne karnında kırılıp kaynamış bacağı ondan dolayı kısa şuanda 2,5 yaşında özel ayakkabı giyiyor belirli bir yaşa gelince ameliyat olacak
Nenvarkuzum Premses- inşallah önemli bişey değildir ne zaman gidiceksiniz benide bilgilendirirmisiniz sonucu acaba
Maya1 Nenvarkuzum bebeginizde kalça ike ilgili bir problem var miydi. Bir bacak kısa ise genelde kalça gelişimine bakiyorlar
Nenvarkuzum Maya1 yok hayır kalça ultrasyonu temiz çıktı yarım santim bi kısalık var sol bacağında bi sorun teşkil etmez dediler bugün kontrolümüz vardı önemli bişey yok dediler şükür
Maya1 Nenvarkuzum benim de kısalık var sol tarafta. Yarın ortopediye götüreceğim. Kalça gelişim geriliği var
Nenvarkuzum Maya1 geçmiş olsun umarım en kısa zamanda düzelir inşallah oğlum şuan 14 aylık yeni yürümeye başladı 3-4 ayda bi kontrole gittik bi sıkıntı yok dediler şükür yarım santim var kısalık ama oda onu etkilemez 2 santimden sonrası sıkıntı yaratıyor dedi