Merhaba kızlar oğlum 7 ay 12 günlük sadece mama ile besleniyor.Mamasını içip 10 buçuk gibi gece uykusuna yatıyor. Gece saat 3-4 gibi bide uyanmadan 7-8 gibi mama veriyorum. Sabah 9 da uyanıyor. Bi kaç gündür gece mızmızlanıyor mamasını veriyorum yarısını bile içmiyor ağzından çıkarıyor. Gece beslenmesini şimdi bırakmak istemiyorum çünkü oğlum ek gıda yemiyor hiç çok denedim. Emeklemeye başladı hareketlendi ek gıda almayıp sadece mama içtiği için gece beslenmesini şimdi bırakmak istemiyorum