Arkadaş Perşembe günü 28 Mayıs tarihinde aşı olduk. (Kendi hemsiremiz yoktu ve burada yaş aşılarını sağlık ocağından başka yer yapmiyor.) Normalde vurulacak olan 3 aşı iki bacak 1 kol şeklinde yapılıyor lakin hemşire hanım heyete sorduğunu “yapabiliyorsaniz üçünü de bacaktan yapın, bacağın emilimi daha kuvvetli” dediler ben üçünü de bacaktan yapıyorum dedi. Bende tamam dedi fakat bacağımiz da şişlik ve kızarıklık oldu kolonya ve buz komplexsi yapın dedi doktoru ama hala geçmedi . Böyle bir durumda karşılaşan var mı neler yaptılar. İyi ![geceler
)