Azrasmomm çok teşekkür ederim. Ekran görüntüsü aldım, bilgileriniz çok değerli benim için kafam allakbullak bu aralar.. Kendi doktorum o kadar yoğun ki yetişemiyor tüm hastalarına, muayene sadece 7 dakika sürdü kiloya bakıp boy baş çevresini unuttu mesela ben hatırlattım. Doktorumuz iyi fakat hastane çok yoruyor kendisini ve tek bırakıyor bütün hastalar onun üzerinde Covid nedeniyle. Bilgi eksikliği yaşıyorum. Başka bir doktora danışmak istiyorum 2 hafta sonra. Biz şu an tam 2 ay 2 günlük olduk, son 5 gündür bu sorunu yaşıyoruz. Umarım geçer gerçekten üzücü bir durum her bezi açtığımda acaba şimdi durum nasıl diye heyecandan fena oluyorum ve üzülüyorum 🤦🏼♀️ Sağlıcakla kalın 💐