Ikrabebek Bugün sarılığı 13,5 çıktı. Doktor acil bişey olursa getir dedi. Mama veriyorum içmesi iyi ama uyandıramıyorum. Naptıysam uyanmadı. Uyurken içti mamayı. Ateşi de yok kusmadı da yok. Napcam ben bi akıl verin nolur
Dildeniz Ikrabebek bizim de 12 filandı değeri topuklarını sıkıp sıkın ama cimcirir gibi ki uyansın burnunu çenesini onu uyarın uyandığı gibi besleyin biz öyle bi hafta da atlattık birde ışıkta uyuttum hep ben o hafta onu yapabilirsiniz
fatimas27 Ikrabebek Gecmis olsun canim.ayaginin altina vur Surekli uyandir 2 saate bir uyandir canim biz de zorla uyandiryordur .Islak mendil ile avuclarini sil biz de herseyi denedik sadece o sekilde uyandirabildim
Smgsydn Ikrabebek benimde 12 diydi sarılığı. 2 saatte bir emzirmeye çalıştım. Emmediği zamanlar sağıp kaşıkla yedirdim. 1 haftada 9 a düştü. Pazartesi yine doktora gidicez ama rengi falan iyi bakalım hayırlısıı
nilay35 fatimas27 doktorum çırılçıplak soyun demisti cnm 2 saat cok uzun ben 45 dkka 1 saatte emzirdim ve isikta uyuttum
Asyaysegul Endişelenmeyin lütfen tavsiyem altını açın gerekirse üstünüze işesin uyandırın ve emiyosa emzirin mamaysa mamasını verin topugunu sıkın burnunu sıkın odaya mavi ışık alın ve 2 ay kullanın ayrıca çocuk kesinlikle sarı birşey görmesin annelerimiz beşiğin üstüne sarı örtü örtüyor ama bu dogru değil bizde yaşadık bunları yaparak hastaneye gitmedik Allah yarıdmcınız olsun…
Misirekmegii Ikrabebek mutlaka uyandır yüzünü ıslak bezle silebilirsin altını acabilirsin ayak altına pit pit vurabilirsin uyanır. Geçmiş olsun.17 olursada hastaneye yatırıyorlar bol bol emzir gecmis olsun 💎
esraeylul34 Ikrabebek iki saatte bir de cok bence 1 saatte bir yap onu daha çoğalmasin rabbim şifa versin
Aren Benim oğlum 1 haftalikti 14 e çıktı doktor yatiricaz dedi sana 1 gece daha şans veriyorum uyandır emzir dedi bol bol sürekli soyup topuklarini elledim öyle uyandırdım çok şükür düştü o yüzden sordum yeni mi doğdu diye
fatimas27 Ikrabebek islak mendil olmadi mi burnunu sık ama uyandir bir sekilde islak mendil biraz soğuk olsun dene
upozra Ikrabebek canim sakin ol aynisini yasadim olu gibi yatiyor uyanmiyordu. yazilanlarin hepsini denedim. ayaklarini dovuyorduk resmen uyansin die. 14tu degeri 18de hastaneye yatiliyor ve yatarsa bile ışın tedavisi. emzirmek mumkun degildi ben heo sütümü sagip verdim 2 saatte 1. çiş yaparak aticak sariligini. uyusa da sen besle onu. sakin kal. cok zor ama her bebekte oluyor hemen hemen sarilik. stres yapma
Alim7189 Ikrabebek kuzum ilk önce sakin ol. Sen bol bol besle onu uyku süresi 2 saati geçmesin yani uykusunun arasında da beskesen olur önemli olan uzun süre aç kalmaması. Bizim değerimiz 15kusurdu hast yattık 1 gün sonra 2csaate bı emzirdim sütüm azdı mama verdim 1 ay sonra geçti çok şükür
nilay35 Ikrabebek cnm.soy bebegini sanirim 3. gundesiniz siz bizimde oleydo yatis verdi onlem amacli çırılçıplak soyup isigin altinda 2.5 saat yatirabldm kiyamadm eve goturdum.imza karsiliginda bol bol emzir uyandiramiyoraan soy cnm
Yildirims Kollarını bacaklarını ıslak bezle az az silebilirsiniz . Benim bebeğim bir tek ona tepki veriyordu . Vermediği gece korkudan acile giderken de arabada uyandı 🤷♀️ uyandırmakta ısrarcı olup besleyin
Birikiuc Önemli olan beslenmesi canım uyanması değil ki. Eğer uyurken besleniyosa sorun etme iki saat degilde daha sık aralıklarka besle. Gece de aynı öyle devam et uyuyakalırsın belki alarm kur canım. Gecmiş olsun🍀😘