Bebeğim 6 aylık oldu. Hala geçmeyen reflüsü var. Sadece anne sütü alıyor. Ek gıdaya bir iki gündür yoğurtla geçtim. Gündüz 2 saatte bir emiyor gece de 2 3 saatte bir mutlaka uyanıyor ve çok zorlanıyorum 🙁 zaten reflüden dolayı sürekli dik tutma, gaz çıkarma vs kucağımda. Artık çok yoruluyorum.gece en azından 4 5 saat uyusun istiyorum. Hem gece emdikçe de mide rahatsız oluyor. Uyandığına emzirmeden uykuya nasıl geçirebilirim? Acıktığından değil alışkanlıktan ağlıyor çünkü.