Ccansuu Kızım şuan 2 yasında. Geçirdğinde tam olarak aynı hatırlamıyorum ama yasında yoktu. 39 derece ateşi oldu. Sonra vücudunda kırmızı döküntüler oldu. Telaş edecek bir sey yok. Doktor müdahale etmedi,herhangi bir ateş düşürücü ve ya fitil vermedi. Kendisi en fazla 3 gün sonra geçer dedi ki geçti. Herhangi bir bulaşıcılıgı yok. Halsiz düşebilir hep uyumak isteyebilir bol bol şefkat 🧡 çok geçmiş olsun