Ya da diyetisyene gidip bu konuda bilgisi olan ? Akşam 7 den sonra kalorili besinler yemiyorum ancak meyve yemeyi seviyorum en azindan meyve yiyeyim diyorum , şu sıra erik ve çileğe dadandım.internette akşam meyve yemek kilo yapar diyor.ne yiyecez yavvv onlarda mı yasak , birisi hayır yiyebilirsin desin 😂😂😂