TolunayTugay kesinlikle sütun yetiyor. Mama verip kendini maddi manevi zora sokma derim. emzirmek daha kolay bezler çişliyse ve de kilo alimi varsaa doyuyordur ama çok minik oldukları için sürekli aranıp, sürekli memede uyumak isterler bunu açlıktan yapmıyorlar. Evde tartınız varsa tart kafan rahat eder. 3 aylık olana kadar hep emmek isteyecektir çok normal