JustGrace [silindi] ben de anlamıyprum doktorları bazen gereksiz ilaç veriyorlar bazen aşırı rahat davranıyorlar... guatr la bile alakası olabilirmiş bu durumun, nasıl bilgilendirmezler aileleri 😞
[silindi] JustGrace evet biz ilk acilde bir dr gittik baya korkuttu bizi sonra dr değiştirdik gayet rahattı 😶🤷🏼♀️
Zulal09 JustGrace Evet canım uzayabiliyor korkma bizde geçirdik sarılık hala biraz var bi doktor 3 aya kendiliğinden geçecek dedi kendi çocuk doktorumuza götürdük oda geçecek 3 aya dedi ama bi hap verdi onu kullanıyoruz