Eses20 toz kimyonla da olur ama benim ağzıma gelmişti tanesi rahatsız olmuştum süzülmüyo un gibi diye. Ben kaynamış suya koyup bekletiyorum ılıyınca içiyorum sıcak sevmiyorum. Bir de sade değil ben kimyon anason ve Rezene tohumunu karıştırdım. Bir fincana bir tatlı kaşığı koyuyorum. Yani yapıyodum artık yapmıyorum 😊