Merhaba sevgili anneler, kızım 3 ay 21 günlük anne sütü ile besleniyor 7 buçuk kilo.. ilk 2 ay gaz sancıları nedeniyle biraz sancılı geçmiş olsa da genel olarak rahat yapısı olan iyi uyuyan bebeğim dün gündüz uykularını 45 dakikaya indirip bugün ise ilkinde babasının kucağında(uyanık ve etrafına gülümserken) diğer ikisinde de gündüz uykularından çığlık çığlığa ağlayarak uyandı. Bugüne kadar doğru düzgün göz yaşı akıtmayan bebeğim sular seller ağladı 2 3 dk içinde kucağımda sakinleştirdim. Üşütmedi burnu akmıyor ateşi yok 2 defa sarı renkli kaka yaptı çişi normal.. gerçekten şuan elim kalbimde beklemedeyim bir daha olur mu diye? Sizler bunu hiç yaşadınız mı? Diş çıkarma çok erken de olsa olabilir mi?