pirov 6.aydan 7,5 aya kadar sadece tadım yaptık. Sonra 7,5 aydan 9 aya kadar tek öğün.11.aya kadar iki öğün, 11.aydan sonra üç öğün(kahvaltı, öğleden sonra meyve yada meyveli kefir yada yoğurt, akşam da yemek etli yada sebzeli) şu an 1 yaş 6 günlük, toplamda gün içinde yedikleri üç küçük çay bardağını geçmiyor. Ağlaması belki yediklerinin fazla olmasından kaynaklanıyor olabilir. Belirteyim; blw usulüyle başladık öyle de devam ediyoruz; çorba yoğurt kefir su gibi sıvı şeyleri de kendisi içiyor son bir aydır kendi bardağı ile, daha öncesinde de bardağını ben tutuyordum yardımcı oluyordum, onun dışında asla yerken ben yedirmiyorum.