Zeyyy Kızlar bebeğim 6 aylık olacak sadece aşı vurunurken gözünden yaş geldi bazen katılarak ağlar ama daha hiç gözü yaşarmadı gün içinde de uykusu gelince falan ağlıyo ama gözü neden yasarmiyo acaba doktora falan soran bebişi böyle olan var mı?