Merhabalar. 2 aylık erkek bebeğim var. 37 haftalık doğdu. Şuan 4900 kg fakat böyle başını kaldırdığı zaman alnını aşırı kırıştırıyor. Çizgi halinde. Birde boyun bölgesinde böyle derisi fazla gibi. Acaba zayıflıktan mı? Bebeği böyle olanlar var mı? Bebeğimde noonan sendromundan şüphelendi doktor genetiğe kan verdik 😢 sonuç bekliyoruz.