10 aylık oğlum corona dan dolayı 3 aydık yeni dışarı çıktı ama yabancılama mu bilmiyorum evde başımız ağrıyor bağıra bağıra konuşuyor resmen susmuyor ama annemin evine gittik yiğenlerimde vardı ilk defa gördü ağlamadı ama boş boş baktı hiç tepki vermedi sizin bebekler ne durumda varsa aynı durum nasıl aştınız