Merhabalar. 18 aylık kızım var ve 2 aydır kabızla başımız dertte. 3 güne bir yapıyor ama yapana kadar yavrumun canı çıkıyor resmen. Bana sarılıp anne diye ağlaması beni mahvediyor. Doktora da götürdüm ilaç da kullandı geçmiyor. Hep baya katı ve top top yapıyor. En son geçen hafta zorladı ve poposu tamamen kanadı. Başına gelen var mı ne yapmam lazım çok çaresizim. Bulunduğum yerde sadece 3 hastane var hepsine götürdüm hepsi duphalac ver diyip gönderiyor 🥺 hala anne sütü alıyor ek olarak arada bişeyler yiyor pek iştahlı bi bebek değil.