Ozgeackgz-0 Oğlumun boyununda böyle şey var iki tane. İsilik gibi değil bastırınca gitmiyor döküntü gibi sanki kabuk olucak ya da kabuk düşmüş gibi pütürlü. 🥺 neden oldu acaba? https://hizliresim.com/hYqbZ1
Gzdnz Ozgeackgz-0 aynı bu şekil döküntü benim bebeğimde de oldu. Kulak arkası boynu omuzları ve yüzü aynı böyleydi. Doktor alerji dedi ama neye alerji oldugunu çözemedim. Prednol diye bir krem verdi üç gün sür geçer dedi doktorumuz. Gerçekten üç gün sürdüm eser kalmadı geçti hepsi.
Ozgeackgz-0 Temizliğine dikkat ediyorum. kıyafetlerini ütüsüz giydirmiyorum, yıkarken ekstra durulama yapıyorum. alerji olduğunu düşünmüyorum çünkü tek boynunda iki yerde var acaba öpüldüğü için bu kadar olur mu
1204yusufalim Cocuk sıcaktan terliyor ya orası öyle oluyor benim de sıcaktan olmuştu cok giydiğinde oluyor bide seni emerken sutu boğazına dökülürse ağzından kaçıp ondanda oluyor
Ozgeackgz-0 1204yusufalim çok kalın giydirmiyorum ama süt dökülüyor evet birde çok kusan bir bebek ama siliyorum 🥺
UgurArasinAnnesi Egzama gibide duruyor canım bi doktora göster istersen birde vücudu falan kontrol et başka yerlerinde var mi. Benim oğlumda a böyle ufak ufak başladı sora tüm vücuda yayıldı dikkat et
Ozgeackgz-0 UgurArasinAnnesi ay off çok korktuğun şey acıyor mudur ? Birde ne kullandınız geçti şuanlık tek boynunda var
UgurArasinAnnesi Ozgeackgz-0 canım acımaz ama kaşınır karışmayı bilmediği içinde ağlar doktor linola diye bitkisel bi losyon verdi onu kullanıyoruz şuan biz baya rahatladı ama tam olarak henüz geçmedi