Bebepim 8 aylık ve gündüz 3 uykuya düşürdü iki kaç gündür 5 veya 6 dan sonra uyumuyor. 9.30 gibi banyo yapıp sonra yatıyor. Ama normalde uyurdu. Böyle olan var mı? Veya kaç uyku yapıyorsunuz? Bizim uykularımız gündüz 3 veya 3 buçuk saat vazen daha az 🥴