Haticek bitkisel sütlern 2 yaş sonrası kullanılması gerektigini okumuştum benim kızımda süt ürünleri ve kuruyemiş alerjisi olan bir bebek kuruyemiş alerjiside tehlikeli bir alerjidir Herşeyi göze alıp illaki denicem diyorsanız çok az miktarda deneyin direk olarak vermeyn bnce. Tat olarak inek sütünden daha güzel bence ferah bir tadı var mis gibi kokusu var en sevdigim süt diyeblirim