Subatbali Bebegim 3 aylik gündüzleri normal cisini yapiyo gece 11 gibi yatiriyorum nerdeyse sabaha kadar hic yapmiyo neden acaba sabah uyanınca yapiyo
gzdalidmr Subatbali benimde oğlum 3 ay 5 günlük bizde de birkaç gündür başladı bu durum 3 ay kontrolümüzde doktora sordum doktorum gün içinde hiç mi yapmıyor dedim gece yapmadı deyince arada olur sıcaklardan teriyle atabilir ya da gün içinde zaten yapar önemli olan hiç yapmamasıymış
Esraemirr Subatbali benim oglan onceden daha cok kalkardi emmeye dahabcok cis yapardi simdi az kalkiyor az yapiyor.beslenmeyle alakali bence gunduz saatte bir memede ve gayet iyi yapiyor 3 ay 12 gunluk
Edward Subatbali Allahım ya bizimkide öyle ya normal büyük tuvaletini yapıyor çişi çok az. Ya beslenmesindede çok zorlanıyorum süt içmiyor ya ne olacak bilmiyorum
denizaras O kadar uzun süre yapmaması pek normal değil. Gece besleniyor degilmi? Yetersiz kalıyor olabilir dr a danışmakta fayda var
defnesmomm Subatbali ter yoluyla atıyor olabilir biraz, daha fazla sıvıya ihtiyacı olabilir. Siz de bol bol su içmelisiniz sütünüzden geçmesi için. İdrarda koyu renk, koku, bezde turuncu ya da pembemsi leke görürseniz doktorunuza danışın mutlaka. 💙
Subatbali Doktora götürücez bu ay bi sorcam bakalim mama veriyorum belki sütum azdir diye onuda icmiyo gekusumi de iyi ama bilmiyorum