Mira19 Bebeğimi her akşam 7,5 aydır hiç üşenmeden bıkmadan yıkadık eşimle birlikte.Kızım da çok severek banyo yapardı.Son 3 gündür banyo esnasında kıyamet kopuyor,böyle bir durum yaşayan var mı aramızda?Neden oldu?Geçer mi?Ne yapamam lazım?
GizemBartu Mira19 evet üç dört ay önce bizde de oldu yaşından sonra çok severdi banyoyu barış çağırış zor yıkadık. Nedenini bilmiyorum su mu sıcak geldi zor mu nefes aldı flsan dedim ama hep ağlıyor kaç banyo böyle ben gününü azalttım havalar da soğuk gidiyordu her gün veya iki günde Bir yaparken dört güne falan uzattım unutsun diye şimdi Bi kaç aydır yine rahatız hiç Bi sorun yaşamıyoruz seviyor dha güzel dinliyor kafanı kaldır su dökcez falan deyince
02022020 Mira19 4 aylık bikez su yutmuştu ondan sonraki banyolarında hep ağladı şükür atlattık şimdilerde ağlamıyor aç değilse gazı yoksa sadece tepiniyor
ArinLisa47 Mira19 biz yaşadık canım 1 yasindan sonra korkmaya başladı her banyo sırasında çığlık çığlığa ağlıyordu sonra suyu sevmeye başladı şuan ağlamıyor şampuan mi yaptı diye düşündüm Bi ara aslında
Deletedmom200 Mira19 evet hemde çok çıkartırken ağlardı şuan sanki işkence yaoiorum resmen savaş veriyoruz .
02022020 Mira19 haftada 2 kez yukıyordyk ağlasada konuşarak müzik açarak 2gündebi yıkadık 4 5 yıkamada geçti o nekadar ağlasada gülümseyerek baktım hep ve yüzüne su dokmemeye çalıştık sinirli biraz benim oğlum 😅
Mira19 Deletedmom200 yapma yaaaa,offf bu bebekler ne yaparsan yap bir şeylerden memnun olmamaları şart sanki 🤦🏻♀️
Deletedmom200 Mira19 of sorma ya havuz dediler aldım fiskiyeden korkuyor dediler kovaya doldurdum beraber yıkan denildi oda ofsayt başlık dediler ama banyoya girerken bağırmaya başlıyor 🥺
Mira19 ArinLisa47 açıkçası biz de yakınlarda şampuanı değiştirdik…Uni babyden Daline geçtik hata mımyaptık acaba
ArinLisa47 Mira19 canım ben dalın kullanıyordum sonra e bebek teki baby me şampuanı kullanınca banyoyu sevdi ama şampuanla ilgisi varmi bilmiyorum göz yakma durumu varsa bundan belki huysuzlaniyorlardir
Deletedmom200 Mira19 inşallah canım valla yıkamaya korkuyorum bide her sabah uyanır ıslak medille kendini siler yikamamak için galiba 😅😅
Mira19 Deletedmom200 oy kıyamam ya.Ama hep aklıma kuzenim geliyor,küçükken sudan çok korkardı, büyüdükten sonra profesyonel yüzücü oldu))))