Kızlar 45 kilo ile hamile kaldım 87 ile doğuma girdim doğumdan çıktım bir kaç gün sonra 82 kglardaydım kızım emmedi beni sezeryan oldum sonra kendimce şıktım kendimi çay falan içtim 72 kere düştüm ama karnım çok aşırı büyüktü her gören ikiz mi diyordu 6 aylıktım 9 aylık gibiydim sonra 64 oldum ama hala göbeğim duruyordu 59 lara indiğimde göbeğimde sarkma oldu iğrenç bir görüntüydü geçen günlerde ölçtüm s bedene takabul eden askılı lateks aldım kullanmaya vaktim olmuyor kızım 11 aylık otur yat kalk kucak al derken daraldı beni yalamıyorum. Ama herkes çok memnun.