Melodixxx Merhaba arkadaşlar nette hoşgeldin bebek setleri var bu markalardan biride uni baby içinde şampuan ıslak mendil kremler falan var unibaby kullanıp memnun olanınız var mı acaba güvenebilir miyim ? bu markanın ürünlerini kullananlar görüşlerini yazarsa çok memnun olurum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤗
Deletedmom278 Melodixxx Nemlendirici, ıslak mendil ve şampuanını kullanıyorum. Gayet memnunum ıslak mendil olarak baby&me bulamadigim zaman uni baby alıyorum.
sizdenbiri34 Melodixxx ben unibaby sampuan ıslak mendili çamaşır deterjanı yumuşatıcısını kullanıyorum ve memnunum ıslak mendil u Ni baby sensitive pisik kremi hiç ise yaramadı ama maalesef onun dışında diğer ürünlerinden memnunum :)
Melodixxx sizdenbiri34 ya googleden araştrdm şkayet açmşlr bebeğimde yara yaptı pişik yaprı demişlrdi acaip korktm
deryardakayra Ben en son unibaby ıslak mendilini aldım unibaby cream diye…süper diyemem ama normal yani..
Melodixxx deryardakayra googledn şikayet açmşlrdı ıslak mendil hakknda bebeğime yara yaptı pişik yaptı yazmşlrdı bebektn bebeğe değişiyor belkide
Melodixxx Durununannesi_ set olrk satılıyr fiyatıda makul ama google yorumlrı baya kötydü bşr buraya yazaym dedm herkes memnun demekki bebektn bebeğe değişyr
Hemanjiomluminik Melodixxx baby me yenidoğan zeytinyağlı aldım bende çok iyiydi hiç sıkıntı yapmamıştı. Uni baby pişik kremi vardı mesela o iyi gelmedi
Yekyek12 Melodixxx uni baby ile ne zaman silmeye baslasam pisik. Su kabarcikli hemde. Migros minnies tavsiye ederim. Ama seni diger posttan hatirliyorum ilk zamanlar icin prima cok iyi.koyu yesil renkte kabi var. Ondan stokla.
deryardakayra Melodixxx 3 lü paket almıştım 1 tanesini bitirdim pişik olmadı ama kızarıklık oluyo ben hemen hametan sürüyorum acaba ondanmı oluyo ki 🙄🙄🙄🙄🙄almam bidaha daha önce molfix izotonik sulu kullanıyodum misss
mirayilknurtolga Şampuan, pişik kremi, vücut losyonu, bebek yağı, ıslak mendil.. Hepsi uni baby ve çok memnunum. Ama her zaman dediğim gibi, her vücut tipi farklıdır ve 1 bebeğe iyi gelen ürün diğer bebeğe iyi gelmeyebilir.
Melodixxx mirayilknurtolga doğru valla biri çok memnunlen diğeri pişman deneme yanılma yoluyla öğrenmekrn başka çare yok galiba
Melodixxx deryardakayra valla bilemyrm ama baya şikayet vardı onu bırak başkasını dene kızarklık geçerse ondandr