Arkadaşlar bebeğim 6 aylık memlekete geldik arabadan indigimizdrn beri yaklaşık 4 saattir durmadan katılarak ağlıyor kacc saat oldu en son saat 1 gibi emzirdim ve saat 2 de çorba vermiştim m. Saat 6 gibi yoğurt verebikdim bu saate kadar hiç emmedi saat kac oldu.diş çıkartma dönemi diş kaşıyıcısını verince sustu bu arada da tedagil granül verdim. Şimdi uyuyor ama iç ceje çeke ilk defa böyle ağladı ilçe ilçe gezmek zorunda kaldık nedendir ne yapalım şu durumda tavsiyesi olan var mı yardım edinnn😔😔😔 en son 3. Ayında dışarı çıkmıştık dün doktor kontrolümüz vardı orda da çok ağladı koronadan dolayı dışarı çıkamadık hiç birden insan görünce birde ortam da farklı olunca mi böyle oldu