Kuzu_annesi 3 ay 19 günlük bi oğlum var önce böyle değildi ama nolduysa 4 gündür hiç durmuyor ağlıyor emmek istemiyor uyursa rahat ediyorum sadece neden ağladığını da bilmiyirm ya çok üzülüyorum oğlum için nedenini bilen var mı 😔😔
Araseymen Kuzu_annesi bizde 3 ay 10 günlükken başladık aglamalara bebeğimi tanıyamaz olmuştum şuan 5 aylık uyanık olduğu zamanlar hiçbişe onu memnun edemez kucakta durmayı ve kucakta gezmeyi seviyor bazen yatarak oyalicam die göbeğim çatlıyor alışsın yatarak oynamaya sürekli kucak istemesin die.bazen düşünüyorum ben ne zaman rahatlarım bu konuda bebeği kendi başına oynayanlara çok imreniyorum😅
Baloglum93 Kuzu_annesi bende 2 gün önce emmemekten muzdariptim 10 gün sürdü şükür düzeldi atak haftası olabilir
Sevdacicegi Kuzu_annesi 19 belki 20. Haftada biter canım. Bizde aynı durumdayız bebeğim 4 aylık sürekli mız mız sürekli kucak istiyor.
Kuzu_annesi Araseymen ay hiç deme ya belim ağrıyor sürekli kucakta önce Kendi kendine oynuyor du smdi oda yok 😩