Rumeysa34 Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük başparmağını pek kullanmıyor bazı şeyleri tutarken dikkat ediyorum başparmağı hep kapalı açamıyor yani hareket ediyor ama tutamıyor acaba motor gelişimiyle alakalı mı bebişleriniz de böylemi ne zaman normale bindi
Rumeysa34 Momymomm yani evet hep içe dönük şekilde pek kullanmıyor iki elinin parmaklarını bişeyler tutarken dahi açmıyor
Momymomm Rumeysa34 canım nete bağlı kalma nete kalsan hepimiz kanser hepimiz hastayiz .. rutin kontrollerine gittiğinde muhakkak göster
Rumeysa34 Momymomm aynen yine gidince sorayım 15 gün sonra kontrolümüz var du bakalım inşallah okuduğum gibidir sorun yoktur
Rumeysa34 Edaaa91 canım 8.9. Ayında kullanmaya başladı biliyor musun bayağı üzüldüm şüphe duydum falan sonra anladım ki her çocuk farklı
Edaaa91 Rumeysa34 ya şu an benimkide öyle ellerini açıyor arada ama bir şey tutacağı zaman o parmak içeri gidiyor sadece sol elinin parmağı ama inşallah düzelir benimki de
Rumeysa34 Edaaa91 düzelir düzelir canım merak etme önüne küçük küçük şeyler koy tutmaya çalışsın ne kadar tutmaya çalışırsa kasları o kadar ilerliyor
BirPatiSever Edaaa91 merhaba bebeğinizin parmağı düzeldi mi. İnşallah sorun yoktur 🙏 biz de aynı problemi yaşıyoruz. Sol elinin baş parmağını ve işaret parmağını az kullanıyor. Psikolojim alt üst oldu 😢
Edaaa91 Bademinannesi2 Şöyle söyleyeyim açıyor açmıyor değil bir şeyleri de tutarken açıp tutuyor ama bazen de hala içine alıyor bu ay da devam ederse doktora danışıcam önceden sorduğumda alışkanlık yapmış olabilir dedi onu