Gmznzalbrls-1820 Kızlar yardımmmm uçlarım çok kötü yara oldu şimdiden kanadı bile krem falan işe yaramadı hatta silver göğüs ucu aldım işe yaramadı
Aras-ve-Annesii Gmznzalbrls-1820 kac gunluksunuz canim bende 10 gunlugum ilk gunlerde cok acidi sureklii sureklii hametan sürdüm gecti sukur
Meymis Gmznzalbrls-1820 garmastan dene canım toparlanana kadar dinlendir göğsünü. 3 5 gün değil tabi. Sabah sür akşama doğru emzir. Ben gece geç vakit sürüyorum ne zamanki taş gibi olup süt akmaya başlarsa o zaman emziriyorum.
Ebruayd1n Bende 7 aydır emziriyorum hiç bişey olmamıştı şükür şimdiye kadar bir haftadır nasıl acı çekiyorum emzirirken bebeğimin dişi de yok niye oldu bilmiyorum
Mdn3458 Gümüş kapak benim kurtaricim oldu çok memnun kaldım ki benimki çok kötü yara olur 3.cocugum hepsinde de yara oldu birfe ceviz kabuğunun içerisine mum damlatiyorum bir miktar onu kapak gibi kullanıyordum sabah akşam o da çok iyi geliyordu
Gmznzalbrls-1820 Mdn3458 nasıl kullanıyorsunuz gümüş kapakları peki emzirdikten sonra direk takıyor musunuz başka yıkama ilaç falan sürüyor musunuz
Mdn3458 Evet gece gunduz takılıyor emzirirken çıkarıp sonra yıkayıp suyla geri kapatılıyor içine süt birikiyor ki zaten obiriken sütle gümüş birleşince yarayi hemen iyilestiriyor
Hlydnz Herkesin yarasına iyi gelen ilaç başka oluyor lanolin, tahinin üstündeki yağ, ayva çekirdeği jeli, asiti azaltılmış zeytinyağı, göğüs kalkanı, gümüş kapak, madeccassol( doktor tavsiyesiyle kullandım sormadan kullanmayın) bunlar bildiğim çözümler
Baloglumdoruk Gmznzalbrls-1820 Ben her emzirme den sonra yıkayıp kurutuyodum iyice öyle geçti yaralarım ıslak kalmaması gerekiyor yoksa tekrar tekrar yara olur bende bu işe yaradı kremler falan boş yani bence
Yesim_23 Gmznzalbrls-1820 ayvayı çekirdeğini suya koyup kremdi kovan alınca göğsüne kullanabilirsin yada madecassol kremi deneyin
Zeynep23 Bal mumu göğüs kapakları var eczanede ve çok iyi geliyor balmumu kremi aynı zamanda yaptırıp kullandım 2 cocugumu yara nedeniyle emzirememistim 3.uncu bebegimi bu sayede emzirebildim