Merhaba! Arkadaslar ya kafayı yıyecem avrupda yasıyorum burdakı doktorlar bısey olmaz dıyo ama turkıyedekı doktorlar mecbur kan alınıp bakılıcak dıyo okuduklarım kadarıyla uc aydı nerdeyse oglumun ıkı tarafındada tesbıh gıbı sıslık var oynuyor dısardan bakıldıgında bellı oluyor uc aydır hıc hastalanmadı ama oncesınde gırıp oldu valla kafayı yememe az kaldı