Metindamla biz geçen sene gitmiştik kaşta kiraladığımız firmanın adını unuttum bide yukarılardaydı yukarıda villaların fiyatı daha uygun ama ben memnun kalmadım hiç su kesiliyo sürekli yukardakı villaların elektrikler sık kesildi falan sinir olmuştuk ama 😒