ipek_20 Anneler iyi akşamlar elimde kullanılmamış kraft marka oto koltuğu var.Bu hediye geldi ihtiyaç fazlası olduğu için satmak istiyoruz.Düşünen olursa mesaj atabilir mi?
Fne ipek_20 merhaba ben almak istiyorum nasıl iletişime geçebiliriz bide isofix kendisinden var değilmi
1bocek1cicekannesi ipek_20 benim Instagram mesajlara kapalı satmadiysaniz eğer takip isteği atıp o şekilde mesaj yazarsanız sevinirm