shinemom canım benim bebeğini çok sıkı giydirdiğinde terler terleyince vücudu soğuk olur sen yine üşüyor sanır giydirirsin bebeğin üşümemesi için 22-25derece ısı yeterli olacaktır. Onun dışında bebeğinin üşüdüğünü ensesinden anlarsın ☺️ Ensesi soğuksa üşüyordur değilse üşümüyordur elleri burnu hep soğuk olabilir çünkü vücudunun uç noktaları olduğundan üşüdüğünden değil ☺️ Ayrıca odada ketılın varsa içine su koy 5 dakika kaynat kaynamayı durdurunca buhar çıkıyor ya bebeğini çok yaklaştırmadan 2 dakika o buharın üzerinde tut hem burnu rahatlar hemde ağzından buhar girdiği için balgamı varsa yumuşatır ☺️ Birde bu çok önemli bi enjektör yardımıyla burnuna anne sütü sık 5 dakika kadar bekle sonra çek bütün pisliği atıyor ben bebeğimde hiç serum fizyolojik kullanmadım hep anne sütü kullandım hem bütün pisliği atıyor hem bebeğin canını yakmıyor çok faydasını gördüm ben birde sık sık emzir çünkü anne sütünde antikorlar var tam bi antibiyotik iyileşmesini hızlandırır ☺️