kullanici_adi_yok Arkadaşlar izmitte yaşayan bir arkadasim var düşük yaptı bundan 6 7 ay once istiyorlar ama çocukları olmuyor her ay umutla bekliyorlar doktora görünmeyi düşünüyorlar önerebileceğiniz doktor var mi acaba söylesem de ona gitseler
Sum87 kullanici_adi_yok ben izmit konakta gebelik takibimi firdevs hanıma yaptırdım çokta memnunum ilgisi alakası güler yüzlü olması benim için 10 numara 🌸🌸🌸😊ama bu dediğiniz olay biraz farklı instagramı var bir bakın paylaşımlarına bu tarz hastaları olmuş mu diye 🦋
bsrkya kullanici_adi_yok konak hastanesi Temel tan tavsiye ederim birde cihan hastanesi sabiha özdemir
Aselllbebekkk kullanici_adi_yok eğer hamile kalması felan sıkıntılıysa Gölcük medar Hast de Faruk Karakaya. Ben çok memnun kaldım üç düşükten dobra hamile kalmamı sağladı. Gebeliğim düzene girince bıraktım ebesinden hiç memnun kalmadığım için. Akademi hastanesinde Yaşar Çeğil e devam ettim çok memnun kaldım doğumumda çok kolay geçti şükür
kullanici_adi_yok Kuzeyimm41 gebze uzak diyorlar ama söyleyeyim bi izmit başiskele gölcük yakın diyor onlara
Fatmaykul Sum87 ben de firdevs hanıma gittim, bundan sonra da asla başka doktora gitmem harika bi doktor
kullanici_adi_yok Aselllbebekkk düşükten sonra olmadi bunlarında kac aydır deniyorlar adeti de düzensiz bazen erken bazen geç geliyor söyleyeyim bu doktoru