Kızlar 2018 yılında saçlarımı siyaha boyatmıştım,asıl saç rengim kestane kumral gibi.Diplerim çıktı saç rengim ortaya çıktı,ama uçlar ve uçların biraz üstü hala siyah renge yakın,eşitsiz bir renk oluştu dipler açık uçlar koyu.Boyadan tamamen kurtulmak istiyorum.Kestirsem gidecek ama kuaföre gitmiyorum malum.Ne yapsam uçlarda ki boyayı akıtabilirim saçıma zarar vermeden? Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim ne siyahmış 2 yıldır tamamen gidemedi saçımdan😑