Merhaba kızlarr💓 40 günlük bebeğim var. Uyanırken çok fazla kıvranıyor her uyanmasında böyle gece gündüz kıpkırmızı oluyor kıvranıp genleşiyor toplanıyor bazen 5 dk sürüyor uykusunda vs sıkıntı yok uyanırken oluyor sadece zor kendine geliyor gazınıda çok güzel çıkarıyor maşallah. Kakasını artık iki günde bir yapmaya başladı anne sütüyle besleniyor sadece normal mi bu durum ?