M2019ee Benim kızım da 6 ay 30 günlük ve doğduğundan bu yana çok kusan bi bebek.Ben de bebekken böyleymişim ve doktorumuz herhangi bir problem de görmedi normal dedi.Ve hala devam ediyoruz inşallah bi gün azalır, biter hatta önlüklerden kurtuluruz ümidiyle yaşıyorum🍀😁🥰