M2019ee Kızlar benim bebeğim doğduğundan belli çok kusan bir bebek doktorlarda bir sorun görmediler şimdiye kadar ama 5 ay 4 günlük hala devam ediyor ek gıdaya başlayınca kusma sorunu azalır veya tamamen biter diyorlar sizde bu durumu yaşadınız mı ?
Mumtehine M2019ee Benim kızımda çok kusardı. 10 aylığız halada azıcık çıkarır. Doktorlar bişey görmediyse geçer inşallah zamanla. Merak etmeyin bir gün o önlükleri yıkayıp teek tek asmayacaksınız🌷😂
Perihanokutan M2019ee Benimkide doğduğundan beri kusuyor sütümün tamamını kusuyor hemde. Sonra acıkıyor tekrar o yüzden doktor tavsiyesiyle mamada veriyorum. Her emzirme sonrası mama veriyorum. Ama Mamayı o kadar kusmuyor sadece fazlasını çıkarıyor. Midesinde bişeyde çıkmadı. Vallahi Ek gıdaya geçmek istiyorum bir an önce şu kusmadan kurtulmak için. Dört gözle bekliyorum 😔
_elsm_ M2019ee benimde kızım 40 günlük doktor reflü dedi kusuyor hep ama bugün emdikten sonra balgamlı kustu bilgisi olan var mu bu konuda
M2019ee Zk95 ben de sabırla bekliyorum ev temizliği kıyafet temizliği artık önemli değil ama kendi de kusarken yüzünü ekşitiyor ☹️ Hayırlısı ile bitseydi
M2019ee Mumtehine inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Evet çok şükür bir sorun olmadı kilosunu etkiliyor ama oda önemli değil zayıf ve sağlıklı olsun yeter 🙏🏻
Zk95 M2019ee evet bide besledikten sonra Bi süre dik tutuyorum ama sonra bırakınca sırt üstü hiç yatmıyo direk dönüyo ve anında kusuyo napıcamı şaşırdım bende
M2019ee Perihanokutan bende öyleyim en azından Bir şeyler midesin De kalsın istiyorum sabırlı olmamız gerekiyor
Emine2020 Perihanokutan mamayı kaç cc veriyorsunuz bize 90 cc mama bile çok geliyo uykusunda bir kere veriyorum uyanık olursa onu da kusuyor çünkü
M2019ee _elsm_ bizim de öyle doktorumuza söyledim normal demişti ama siz yine de bir doktorunuzla görüşün her bebek aynı değil
Cqdm46 M2019ee benim oğlumda günde sayısı belli olmadan kusardı sürekli üst değiştirmek zorunda kalırdım şimdi 7. Aya yaklaştık ve çok şükür ek gıdayla beraber bitti denecek kadar azaldı. Çok sıkıntılı bir durum insan hep tetikte oluyor kusacak diye ama zamanla azalıyor. Sadece sabır 😇
Emine2020 M2019ee benim bebeğim de 4 gün sonra 5 aylık olucak doğduğundan beri çok kusuyor kilosu ya sınırda ya sınırın bi tık altında bu yüzden bende ek gıdaya geçmeyi sabırsızlıkla bekliyorum bu şekilde doyduğundan bile emin olamıyorum çok zor bi durum gerçekten
M2019ee Emine2020 öyle aynen bende o durumdayım ama sağlıklıysa kilosu önemli değil sıkmayın canınızı
Perihanokutan Emine2020 Biz kademe kademe arttırdık 3 bucuk aylık olduk artık doymuyor kızım doktora danıştım. 150 verin dedi ben 120 yi ilk önden veriyoru m tıkamasın diye kalan 30 cc yi sonra veriyorum 1 saate yakın sonra uyuyakalıyor zaten her 3 saatte bir emzirdikten sonra veriyorum iyice doyuyor artık
Perihanokutan Emine2020 Biraz fazla verirsen kussa da doyar o zaten çıkarsa fazlasını çıkarır sadece.
Emine2020 M2019ee öyle tabi ki takılmıyorum zaten kilosuna yapıcak bişey yok kusması geçsin yada azalsın istiyorum sadece
Perihanokutan M2019ee Biz mecbur kaldık sarılıktan dolayı kilosu baya bi gerideydi sütümüde kusuyordu kıvranıyordu sonra yavrum yeter ki karnı doysun💜😔 önceleri sütüm vardı baya şimdilerde azaldı ama yetmiyor
Emine2020 Perihanokutan doktorumuz bize mama önermedi ben kendim veriyorum günde bir kere onu da olduğu gibi kusuyo zaten 120 vermeyi denerim bi bakalım uykusunda