Hanımlar 23+2 haftalık hamileyim. Çarşamba günü hastanedeydim doktorum yatış vermişti protein attığım için ama kabul etmemişti çünkü daha önce de yattım hastanede bu şikayetten. Ama sabahtan beri kasıklarımda ağrı var çok afedersiniz sürekli büyüğümü yapma isteğim tuvalete giriyorum oda yok ikinci gebeliğim hiç böyle bişey yaşamamıştım ilk gebeliğimde sizce ne yapmalıyım?