Heide Bebeğim 34 günlük doğduğu günden beri sese ve temasa çok tepkili. Yani dokunduğum an sıçrıyor uyuduğunda parmak ucunda giricem nerdeyse her sese uyanıyor. Emziryorum gazını çıkarayım derken elimi sırtına koyduğum gibi uyanıyor bi daha zar zor uyutyorum. Kuvvet olarak da çok güçlü altını acarken ilk günden beri poposunu falan kaldryo resmen savaşıyorum kafasını kaldırmaya çalışıyo kundakta istemedi korkuyorum bişey olacak diye hareketlilignden. Kan almaya gidiyoruz bu nasıl yeni dogan işitme testine gitdik bu nasıl yeni dogan birini görünce bilmiş bilmiş bakıyo bu ne uyanık bebek diyolar. Yanı nereye gitsem bi yorum yapılıyo bununla ilgli. Zaten pskolojikmen iyi değilim artık iyice takmaya başladım. Acaba anormal bi durum mu var kızımda neden bu kadar dikkat çekiyor
Mucizem_0809 Heide korkma canım benim çocukda sürekli kalkma derdindeydi zaten kontrole götürdüğünde anormal bi durum varsa çıkar meydana uyutturken müzik vs bişe açık olsun öyle uyutmaya çalış biraz daha rahat edersin 😘
Birkoalaanasi İlk günden beri poposunu mu kaldırıyor ve kafasını çok şaşırdım. Kızım 4 aylıkken kafasını kaldırmaya başlamıştı çok kısa süreli, şu an 9 aylık yeni yeni altını değiştirken bacaklarından güç alıp kaldırıyor poposunu 🤸🏻♀️
Heide Birkoalaanasi evet bi kaç gündür nerdeyse dönecek altını açarken ben bebeklerle ilgili çok tecrübesiz oldgm için normal sanıyordum ama insanlar böyle şaşırınca bende korkmaya başladım 😞
Birkoalaanasi Heide bu konuda çok bilgim yok. Ilk defa duyuyorum 34 günlük bebeğin dönmeli olduğunu 🦕
Heide Birkoalaanasi çok arastrdm internetten bende bişey bulamadım iyi bisey mi kötü mü en azndan bilsemde icim rahatlasa yoksa böyle herkes bişey dedikce iyice kafaya takıyorum
GoGirl Heide ne gibi bir sey olabilir ki neyden korktunuz anlayamadim.hadi erken yapiyor diyelim ne gbi bir zarari olabilir
Heide GoGirl işte erken mi yapıyor yoksa başka biseyden kaynaklı da o yüzden mi yapıyor onu merak edyrm önceden takmiyrdm da dedgm gibi fazla dikkat ceknce kafam karıştı
Heide Mucizem_0809 kontrollerinde bişey çıkmıyo çok şükür de ne bilim insan herseydn korkar oluyormuş ya anne olunca 😞
Mucizem_0809 Heide öyle tabi canım ben az fazla kussa hemen doktora koşuyorum 🤦🏻♀️ bizimkindede vardı çıt sesinden hemen uyanma durumu müzik açarak uyutuyorum yada uyuyunca açıyorum müziği diğer seslerden pek etkilenmiyor