Kadert Zeytinyağı dişında ne yapabilrm kızlar kabızlk içn yaparkn çok ağlıydr çok ıkınyor zeytnyağı dışnda ne yapblrm 36 günlüğz
Premses- Kadert bebek çok acı çekiyor sa fitil kullanmak derim o yumuşatıyor dışkıyı canı acımaz bnde çok cekdim.kabizlikdan
Arslan Kadert benim bebeğim yaparken zorlanmıyordu ama bi kere 6 gün kakasını yapmamıstı bi kere 8 gün yapmadı yaptıgında da cıvık normal yapıyordu yani.Doktora götürdüm 6.gün lavman yaptılar.6 gun cok fazla dedı.surup verdi günde 3 kere bi cay kasıgı ve 1 cay kasıgı zeytınyagı.o zaman 3 aylık olmak uzereydı.gercekten o kakasını dahada cıvıtıp kısa surede yapmasını saglıyordu.ek gıdaya gecınce yıne kabız oldu katı yapıyprdu ıkın ıkın mosmor oluyordu.bi kere fitille yaptırdık bi kere lavmanla.ve yaklasık 1 aydır kayısı incir 1 cay bardagı suda haslayıp yedırıyorum suyuyla brlkte baznde yulaf ezmesıde koyup oyle pişiriyorum cok faydası oldu bazn suruba hic gerek kalmıyor bıle surup nadir veriyorum artık sizinde aklınızda bulunsun.ek gıda dönemi kabız olursa incir kayısı birebir.
Birkoalaanasi 7 güne kadar normal, 10 güne kadar gecikmiş oluyor. Emziriyorsan posalı gıdalara bir süre ara ver, kayısı yiyip suyunu içebilirsin. Masaj yapabilirsin karnına, bacaklarını yavaşça karnına itebilirsin rahatlaması için 🍋
Zeynept Kadert o zaman kabız değil ki.Her gün kakasını yapıyor ve sert değil. Sadece kaka yapmadan önce sancı çekiyor senin yediğin bir şey dokunuyor ola bilir. Sancı dediğim gaz sancısı
Premses- Kadert yani ilk kabız olduğunda gittiğimde gliserin kandil diye bir fitil var bittikce kullanabilirsiniz dedi ama siz önce bir Dr gozukun vebal almak istemem cok geçmiş olsun
Kadert Zeynept Süt alerjise olblr mi acaba yüzndede sivlcelr var inşllh değildr pzrtsi doktora götrcez
Zeynept Kadert süt alerjisi olmaz bence her gün yediğin bir şey gaz yapıyordur sivilceler ola bilir eğer şekerli bir şey yiyorsan sütüne geçer ve sivilce yapar. Ama yinede doktoruna sor