Oglum dogdugunda sag testisi yukardaydi doktorumuz eger inmezse 6. Ayda cocuk cerrahisine gorunmemizi soyledi. Su an 4 aylik ama hala ara ara sag testisini yukarda goruyorum. Bu durumu yasayan var mi? Ameliyat mi oldunuz yoksa kendiliginden duzeldi mi ?