EmineDuru Defne-bebek canm ben sadece sağarak veriyorum bebeğime lansinoh aldım ilk ve baby di lansinoh 2 katına çıkardı buzlukta bile süt var fiyatta uygun diğerleri gibi
Kucukadamim Defne-bebek 2 gün önce aldık tekli olanını ve çok güzel sağım yapıyor. Komşumuzda lansinoh ikili vardı idareten onu kullandım ama baby plus daha güzel 🙏
mehtapca06 Valla benim işimi gördü ben memnun kaldım 😊 hatta ilk günler sütüm azdı acaba çekemiyor mu dedim sonra baktım bir iki gün sonra en düşük seviyede göğsümü boşaltıyor
EmineDuru Defne-bebek ewt ben bi aydır kullanıyorum veriyorum bebeğime 2 satte bi ve buzluğa bile yedekledim